肥皂肥皂肥皂肥

My church offers no absolutes

我的教义里没有绝对真理

She tells me 'worship in the bedroom'

但主告诉我 时刻都要祷告

I was born sick, but I love it

我天生残缺 但我乐意

Command me to be well

圣谕令我 须成完璧

Amen. Amen. Amen

阿门

Take me to church

带我去教堂

I'll worship like a dog

我会像只忠犬

at the shrine of your life

将你的谎言奉若神明

I'll tell you my sins

供诉我的所有罪孽

and you can sharpen your knife

你大可磨刀霍霍

Offer me that deathless heaven

赐予我永生的死亡

Good god, let me give you my life

主啊 让我把生命献给你。 

Hozier《Take Me To Church》

评论(6)

热度(67)