肥皂肥皂肥皂肥

Come here boy, rest your head for awhile
男孩快来这边 快快休息片刻
I know you've been traveling a long time
我知道你旅途奔波 已疲惫不堪
Come here boy, sing your songs with a smile
男孩快来这边 能否带着你的微笑唱上一曲
Watch me turn water into wine
看看我把一杯杯水当作了酒
Intoxicating creation and endless elation
此后就有了心旷神怡的灵感 和无尽的亢奋
You'll see the stars before sunrise
你看过日落之初的星辰
Come here boy, give me your soul for awhile
男孩快来这边 能否把灵魂交给我片刻
You make me go weak in knees
你让我双膝不再像以前那么硬朗
In cold blood, I will eat you up
那般冷酷 我要把你紧紧吃进心里
I'll tell you that I love you
我要告诉你 我热烈的爱着你
While I lower you six feet into the ground
当我把你深藏六尺之下

Bruno Major《Cold Blood》

评论

热度(11)